سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند عدل یا بخشش کدام بهتر است ؟ فرمود : ] عدالت کارها را بدانجا مى‏نهد که باید و بخشش آن را از جایش برون نماید . عدالت تدبیر کننده‏اى است به سود همگان ، و بخشش به سود خاصگان . پس عدل شریفتر و با فضیلت‏تر است . [نهج البلاغه]
کانون شهدای دانشگاه کاشان
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دلتنگی و حرفهای تنهایی

هیچ وقت به بهشت زهرا نرفته بودم

برای اولین بار با دانشگاه رفتم. بدون بلیط

تازه می خواستم پشیمون بشم ونرم

اما رفتم.

بهشت زهرا چقدر جای با صفایی بود

اصلا فکرشو نمی کردم

میون مزار شهدا راه می رفتم

گاهی وای میسادم وبه عکساشون نگاه می کردم

بعضی هاشون از من کوچکتر بودند

اما حالا شهید هستند شهیدکنار یکیشون نشستم با هاش درد دل کردم خیلی خوب بود حالا دلم براشون تنگ شده

 

عباس دوران

شهید پلارک

شهید صیاد شیرازی و.....



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ... ( چهارشنبه 86/3/16 :: ساعت 11:5 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دلتنگی و حرفهای تنهایی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 15972
» درباره من

کانون شهدای دانشگاه کاشان

» پیوندهای روزانه

مناجاتهای شهید چمران [88]
صدای فرماندهان شهید (شهید همت ،شهید زین الدین و...) [212]
فرماندهان شهید [100]
تخت فولاد اصفهان سومین قبرستان بزرگ شیعیان [65]
آستان مقدس حضرت صالح بن موسی الکاظم [51]
[آرشیو(5)]

» آرشیو مطالب
هفته نامه شاخه طوبی (دستار)
بهار 1386
زمستان 1385

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب